Consulta pública sobre l’Ordenança reguladora de la Gestió, Inspecció i Recaptació dels Ingressos de Dret Públic Municipals

Fins el proper 12 de gener la ciutadania hi pot fer aportacions

 08 GENER 2024


Amb l'objectiu de garantir la participació dels ciutadans en el procediment d'elaboració de normes amb rang reglamentari, i en compliment del que es disposa en l'article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es sotmet a consulta pública, la necessitat d'aprovar una ordenança reguladora de la Gestió, Inspecció i Recaptació dels Ingressos de Dret Públic Municipals.

El marc en què es planteja la nova norma és el següent:

Antecedents: l'Ajuntament d'Altafulla no disposa d’aquesta normativa.

Problemes que es volen solucionar amb la norma: disposar de normativa que reguli la gestió, la inspecció i la recaptació dels ingressos de dret públic municipals.

Objectius de la norma:

Amb aquesta ordenança es regulen el aspectes següents:

-El procediment.

-La gestió dels tributs.

-Les notificacions administratives.

-La concessió de beneficis fiscals.

-El procediment de revisió.

-La suspensió del procediment.

-La devolució d’ingressos indeguts.

-La gestió dels preus públics.

-La gestió de les multes de circulació.

-La recaptació.

-La inspecció.

-El règim sancionador.

-Els interessos de demora.

Data inici consulta: 5 de gener de 2024

Data finalització consulta: 12 de gener de 2024

Adreça de correu electrònic per les aportacions dels ciutadans: tresoreria_recaptacio@altafulla.cat.