19 JUNY 2024
El pròxim dissabte 22 de juny la piscina municipal d’Altafulla obrirà les seves portes als i les banyistes per iniciar la temporada d’estiu que enguany s’allargarà fins el dia 11 de setembre.
Per inaugurar l’inici de la temporada de bany 2024 i les noves instal·lacions, l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Àlex Cañas, organitza per aquest cap de setmana 22 i 23 de juny jornades de portes obertes amb entrada gratuïta per a tothom.
La piscina municipal obrirà diàriament d’onze del matí a tres de la tarda, i de quatre a vuit del vespre. L'entrada diària és de 3 euros. Quant als menors de 14 anys, hauran d’anar acompanyats per una persona adulta o d’una persona d’entre 16 i 18 anys, prèvia autorització familiar.
Quant a les persones joves de 14 a 16 anys, podran entrar sense acompanyant, prèvia autorització familiar. Aquestes autoritzacions es poden descarregar en el portal web www.altafulla.cat. Aquestes autoritzacions s'hauran de presentar a l'entrada de la piscina.
Els abonaments tant de temporada com mensuals els podreu adquirir a través de l’APP Reserva Play. Trobareu més informació a www.altafulla.cat, recepció de l’Ajuntament, a partir del 22 de juny a la recepció de la piscina municipal i escanejant el codi QR del cartell.
S’estrenen noves instal·lacions
Les portes obertes d’aquest cap de setmana serviran també per inaugurar les noves instal·lacions. Aquests treballs han consistit en la construcció d'un nou vas dins de l'anterior que evitarà les fuites d'aigua com les que van obligar a tancar l'equipament i deixar-lo sense servei el passat estiu. També compta amb nova maquinària de bombeig i un sistema de renovació de l'aigua i neteja més eficient, a través d'una solució salina.
També s’ha modificat la capacitat de la piscina reduint-la tant a la zona més fonda com la de menys fondària. L’alçada mínima passa a 1,40 metres i la màxima a 1,70, lluny de les mides que hi havia fins ara, d'1,60 i 2 metres. Això, a més de contribuir a millorar el confort dels usuaris, ha de permetre un estalvi significatiu d'aigua.
Quant a la zona exterior, s'han arranjat els pendents del terra del voltant de la piscina per evitar que les aigües pluvials desemboquin cap al vas. Això permetrà que l'aigua flueixi cap als embornals ubicats als extrems del recinte. També s’ha renovat la gespa i s’ha instal·lat una vela per a l’ombra. La inversió ha estat de de 485.124 euros i els treballs han anat a càrrec de l’empresa adjudicatària Prexta HDS. La durada de les obres ha estat de sis mesos i mig.
Autorització d'accés a menors d'entre 14 i fins a 16 anys piscina municipal d'Altafulla.
Descarrega el cartell informatiu de funcionament, entrades i abonaments de temporada.
L’Ajuntament d’Altafulla redueix l’endeutament previst per al 2025 al 24%
Mor David Van Asch, impulsor del Festival de Veus d’Altafulla, avui conegut com el Festival Internacional de Música (FIM)
Altafulla obre el període d’exposició pública de les Bases d’inscripció i matrícula de l’Escola Municipal de Música per al curs 2025-2026
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny