La Diputació de Tarragona concedeix dos ajuts per valor de 74.200 euros per a les llars municipals d'Altafulla

S'emmarquen dins del programa extraordinari d’ajudes per al funcionament de les llars d’infants públiques de titularitat municipal i de primer cicle d’educació infantil per al curs 2019-20

 18 MAIG 2021


Diputació de Tarragona

El passat 15 de desembre de 2020, per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, es va aprovar la convocatòria del Programa extraordinari d’ajuts per al funcionament de les llars d’infants públiques de titularitat municipal i de primer cicle d’educació infantil en escoles rurals per al curs 2019-20, publicat el 23 de desembre de 2020 al BOPT, amb número d’inserció 2020-9769.

En aquest sentit, l'Ajuntament d'Altafulla ha rebut un total de 74.200 € per a les dues llars d'infants municipals. Concretament, l'ens ha rebut una ajuda de 43.750 € per a l'escola bressol Hort de Pau; i de 30.450, per a la llar d'infants Francesc Blanch.