L’Ajuntament d’Altafulla millora el sistema de gestió de les notificacions

A partir d’ara, es lliura en mà al domicili fins a dues ocasions, i en cas de no estar-hi, es deixa un avís que indica que la notificació es pot recollir a les dependències municipals de la plaça del Pou

 09 SETEMBRE 2019


Ajuntament d'Altafulla

L’Ajuntament d’Altafulla, conjuntament amb els tècnics municipals, ha posat en funcionament un nou sistema de gestió de les notificacions. A partir d’ara, totes les notificacions que es comuniquen dins del terme municipal d’Altafulla, ja siguin respostes ordinàries o derivades de decrets d’Alcaldia duen un sistema d’avís.

El procediment és el següent. La notificació es lliura en mà al domicili de la persona interessada fins a dues ocasions. Si aquesta no es rep, es deixa un avís que indica que la notificació es pot recollir a les dependències municipals de la plaça del Pou. L’avís també incorpora una opció perquè una altra persona representant de l’interessat/da pugui recollir la notificació en el seu lloc.