08 ABRIL 2025

Altafulla es prepara per rebre la nova tecnologia mòbil. L’empresa Llega700 ha informat oficialment l’Ajuntament d’Altafulla que en els pròxims dies es durà a terme l’activació de la xarxa mòbil de nova generació al municipi.
Aquesta nova infraestructura suposa una millora significativa en la qualitat del servei i la velocitat de connexió per als usuaris i les usuàries, però pot generar interferències temporals en la recepció de canals de la Televisió Digital Terrestre (TDT).
En cas que la ciutadania detecti qualsevol incidència relacionada amb la TDT, podran posar-se en contacte amb Llega700 durant un període de sis mesos a través del correu electrònic ayuda@llega700.es o trucant al telèfon gratuït 900 833 999.
L’Ajuntament agraeix la col·laboració ciutadana i recorda la importància d’aquest pas cap a una Altafulla més connectada i adaptada als nous temps digitals.
Altafulla activarà els radars de control de velocitat el pròxim 19 de gener, juntament amb la posada en marxa de nous equips de seguretat ciutadana
La Diputació de Tarragona finança l’actuació del Cor Badaveus dins la programació cultural de l’e-catàleg 2025
L’Ajuntament d’Altafulla licita les obres d’ampliació de nínxols i construcció de tombes al cementiri municipal
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny