DIVERS
Visita guiada a l’Espai natural protegit de la desembocadura del riu Gaià
Aquesta visita ens apropa a un entorn natural situat al bell mig de la Plana de Tamarit, al municipi de Tarragona, a tocar d’Altafulla. En aquest espai trobarem la biodiversitat pròpia d’ecosistemes fluvials, de bosc de ribera i zones humides. Ens apropem fins a la platja de Tamarit, on desemboca el riu Gaià, i on podem observar tènues formacions dunars en procés de recuperació.
Visita guiada a l’Hort de la Sínia
Aquesta visita ens apropa al món rural i la pagesia des de la visió respectuosa de l’agricultura ecològica. En aquest hort aprendrem com es cultiva seguint les tècniques i premisses de l’agricultura ecològica i quins són els cultius de temporada que es conreen al nostre territori.
Coneixerem les plantes aromàtiques i medicinals i quins usos li podem donar. Descobrirem el món de les abelles i quins són els animals del corral. Aprendrem com es reaprofita la matèria orgànica i la convertim en adob amb el procés de compostatge.
Col·laboració 2€
Més informació i inscripcions al telèfon 655486115 o joan@hortadelasinia.com
Organitza Hort de la Sínia i col·labora Ajuntament d'Altafulla.